Hem

VÄLKOMMEN TILL





Uppdaterat torsdag 15 juli 2021


Vår sköna sommaryoga vid Lötsjön fortsätter i augusti igen följande datum: 1/8, 16/8, 22/8 och 29/8. (OBS! 8/8 flyttad till 1/8) Läs mer om vår sommaryoga en bit ner under fliken "Schema och aktuellt"


Söndagen den 29/8 kommer vi att ha Öppet Hus med prova på-pass. Detaljerat schema kommer när vi börjar närma oss.

Måndagen den 30/8 startar vi höstterminen. Vårt preliminära schema kan du se under fliken "Schema och aktuellt"


Ha en fin sommar och varmt välkommen tillbaka!


Anna och Jenny



- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.


                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg(endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.





Sidan är under uppbyggnad - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA

(För närvarande har vi ingen hathayoga) 

 Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning.