Hem

VÄLKOMMEN TILL





Uppdaterat torsdag 6 maj 2022


Köp en kurs! Det gör det lättare att verkligen komma iväg och du är då alltid säker på att få en plats.


 Klicka på "Boka tid" nedan för att boka din plats hos oss via TimeCenter.


Vill du boka tid för individuell yogaterapi eller PT-yoga mejlar du oss direkt på info@dinyogapaus.se.


Du yogar på plats hos oss i vår mysiga lokal, eller via Zoom. Om du vill yoga hemifrån, anmäl dig via mejl till respektive lärare senast 3 timmar i förväg till jenny@dinyogapaus.se eller boris@dinyogapaus.se.


Passa på att utnyttja ditt friskvårdsbidrag och köp en kurs eller ett klippkort hos oss.


Du kan också köpa ett presentkort som en fin present till någon du bryr dig om.


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.


Varmt välkommen!

Boris och Jenny


                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg(endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.





Sidan är under uppbyggnad - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA

(För närvarande har vi ingen hathayoga) 

 Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning.