Hem

VÄLKOMMEN TILL





Uppdaterat torsdag 11 februari 2021


Dagarna blir längre och solen syns allt oftare. Det behöver vi så väl.


Med anledning av coronarestriktionerna behöver vi fortsätta att endast ta in 2 deltagare per yogapass.


Det är möjligt att boka in sig fram till 4 timmar innan passet börjar. Du kan avboka ända tills passet startar, men det är jätteviktigt att avboka så fort som möjligt om du av någon anledning inte kan komma eftersom vi har så väldigt få platser.


Nytt för den här veckan är att du som har klippkort bara får boka ett pass åt gången samma vecka. När du har gått på ditt bokade pass är du välkommen att boka ett nytt samma vecka om det finns platser kvar. Du som har köpt en kurs har alltid en plats på det pass du valt.


Vissa torsdagar finns ett extrainsatt kundalinipass med Jenny. Anmäl dig som vanligt via TimeCenter.


Yinyogan på tisdagarna 18.30-20.00 utgår tillsvidare. 


Ett nytt pass kommer inom kort dagtid på torsdagarna. Mer info om det kommer senare.


Vill du delta via Zoom? Det går jättebra! Hör av dig till respektive lärare senast 4 timmar innan passet så skickar vi en länk.

Anna: anna@dinyogapaus.se

Jenny: jenny@dinyogapaus.se


Du kan fortfarande köpa klippkort, kurser och presentkort hemifrån och betala med swish. Vi skickar din beställning med posten utan extra kostnad. Mejla oss på info@dinyogapaus.se för mer info.


Föranmälan till våra pass via Timecenter här på hemsidan (Klicka på "Boka tid"-knappen). Max 2 deltagare/pass. 


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.


                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg(endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.





Sidan är under uppbyggnad - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA

 

 Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning.