Hem

VÄLKOMMEN TILL


Uppdaterad 24 januari 2023

 

Välkommen till vårterminen 2023!

Du hittar vår mysiga lilla studio i centrala Sundbyberg,
3 minuter från stationen.


Hos oss kan du känna dig välkommen oavsett om du är nybörjare eller van yogi. Vi har små grupper och kan därför alltid ge personlig guidning som hjälper dig att yoga på just dina villkor. Nytt för i vår är att vi kommer ha vissa pass på engelska. Det är även möjligt att boka individuella pt-pass och yogaterapikonsultationer.


Våra pass
Terminen är nu ifull gång och vi är glada över att se både våra  stammisar och nya ansikten på våra pass. Vi har inga fasta kursstarter, så det går bra att börja på våra klasser när det passar dig bäst.


Workshops och specialpass
Årets första specialare blir ett Gongpass med Jenny, dvs. ett kort och mjukt yogapass följt av ett riktigt lång gongvila. Bokningen i TimeCenter öppnar 14 dagar i förväg och betalningen sker via Swish i samband med ditt besök.
Dag & tid: Lördagen 11/2 kl. 14.30-16.00.
Pris: 300 kr. (Ordinarie kort gäller ej)


För mer information
Titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida.
Du kan även kontakta oss via mejl till info@dinyogapaus.se


Varmt välkommen!

Jenny, Kaho, Anna och Boris

                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg (350 m. från stationen). Vi delar lokaler med Din paus massage, som vi också har ett nära samarbete med.



Webplatsen uppdateras ofta - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA - Lugn eller flödande


Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning. Den lugna/mjuka hathaklassen är extra inkännande med inslag av terapeutisk yoga.