Hem

VÄLKOMMEN TILL



Uppdaterad 9 oktober 2022


Välkommen till höstterminen 2022!

Du är välkommen på klass under hela terminen - boka enstaka pass, köp ett förmånligt klippkort eller boka din fasta klass på favoritpasset.


KOMPISMÅNAD i oktober - läs mer under Schema och aktuellt!


Du hittar information om passen under Yogaklasser och kan läsa om våra erfarna lärare under Om oss

Du hittar vår mysiga studio i centrala Sundbyberg, 3 minuter från stationen. Vi välkomnar både nybörjare och vana yogis till våra klasser. 


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.


Klicka på "Boka tid" nedan för att boka din plats hos oss via TimeCenter.


Vill du boka tid för individuell yogaterapi, coaching/hälsocaoching eller PT-yoga mejlar du oss direkt på info@dinyogapaus.se.


Du yogar på plats hos oss i vår mysiga lokal, eller via Zoom. Om du vill yoga hemifrån, anmäl dig via mejl till respektive lärare senast 3 timmar i förväg till jenny@dinyogapaus.se eller boris@dinyogapaus.se.


Passa på att utnyttja ditt friskvårdsbidrag och köp en fast plats för 10-gånger eller ett klippkort hos oss.


Du kan också köpa ett presentkort som en fin present till någon du bryr dig om.


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.


Varmt välkommen!

Jenny, Jessica, Boris och Anna 

                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg (endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.



Webplatsen uppdateras ofta - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA - Lugn eller flödande


Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning. Den lugna/mjuka hathaklassen är extra inkännande med inslag av terapeutisk yoga.