Hem

VÄLKOMMEN TILL





Uppdaterat tisdag 13 april 2021


Efter en veckas påsklov är ni alla varmt välkomna till Din Yogapaus igen!


Den här veckan kommer vår nya gong att komma på plats. Gongens avkopplande och läkande vibrationer brukar uppskattas mycket, så vi ser fram emot att spela flitigt på den framöver.


Kom ihåg att du kan yoga både på plats och via Zoom. Om du vill vara med på Zoom behöver du inte anmäla dig via TimeCenter, utan skickar endast ett meddelande till den lärare som leder passet.

Varmt välkommen!


Föranmälan till våra pass via Timecenter här på hemsidan (Klicka på "Boka tid"-knappen). Max 2 deltagare/pass. 


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.


                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg(endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.





Sidan är under uppbyggnad - mer information kommer löpande. 

VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA

(För närvarande har vi ingen hathayoga) 

 Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning.