Schema och aktuellt

AKTUELLT

Uppdaterat 22 september 2021


Vi har för tillfället problem med vårt googleschema, men du kan se våra pass på TimeCenter och här nedan:


Höstterminens schema ser ut så här:

Måndagar

11.30-12.30 Lugn Lunchyoga (Anna)

17.15-18.45 Yinyoga (Jenny)

19.00-20.30 Kundaliniyoga (Jenny)


Tisdagar

15.30-17.00 Kundaliniyoga (Anna)


Onsdagar

17.15-18.45 Yinyoga (Jenny)

19.00-20.30 Kundaliniyoga (Jenny)


Torsdagar

10.00-11.30 Yoga för rygg, axlar och nacke, start (Jenny)


Söndagar

17.30-19.00 Kundaliniyoga (Anna)


Om du vill ha individuella råd, eller bara vill yoga på egen hand, finns möjlighet att boka yogaterapi eller PT-yoga. För individuell yoga kontaktar du den lärare du vill gå för direkt.

Anna: anna@dinyogapaus.se

Jenny: jenny@dinyogapaus.se



   







Äldre information:




Hos oss kan du yoga säkert med rejält avstånd, just nu med bara max två deltagare per pass. Du kan också boka individuell yoga eller ett kompispass för två, enligt dina/era behov och önskemål. För mer information se fliken Kurser.

 

Det är möjligt att boka in sig fram till 4 timmar innan passet börjar. 

 

 Du som har klippkort bara får boka ett pass åt gången samma vecka. När du har gått på ditt bokade pass är du välkommen att boka ett nytt samma vecka om det finns platser kvar. Du som har köpt en kurs har alltid en plats på det pass du valt.


Vill du delta via Zoom? Det går jättebra! Hör av dig till respektive lärare senast 4 timmar innan passet så skickar vi en länk.

Anna: anna@dinyogapaus.se

Jenny: jenny@dinyogapaus.se


Du kan köpa klippkort, kurser och presentkort hemifrån och betala med swish. Vi skickar din beställning med posten utan extra kostnad. Mejla oss på info@dinyogapaus.se för mer info.


Föranmälan till våra pass via Timecenter här på hemsidan (Klicka på "Boka tid"-knappen). Max 2 deltagare/pass. 


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till passet om vi har hosta, snuva eller feber.



Angående individuella pass/yogaterapi:

Några tider är bokbara via vårt bokningssystem, men du kan även kontakta respektive lärare direkt via mejl för andra tider:

anna@dinyogapaus.se

jenny@dinyogapaus.se


                    *******************


Vi behöver yoga mer än någonsin i dess tider. Att träna andning och stärka immunförsvaret, mjuka upp muskulaturen, öka blodcirkulation och lymfflöde, stilla sinnet och skapa rum för återhämtning gör vi på olika sätt under varje pass.


Du bokar din plats via TimeCenter.


Det är även möjligt att boka helt individuella pass eller ett duo-pass hos oss. Kontakta respektive lärare direkt via mejl.

anna@dinyogapaus.se

jenny@dinyogapaus.se
















SCHEMA OCH BOKNING